1 Mayıs 2008 Perşembe

Malta Dil Kursları

Malta dil kursları

Günümüzde kariyer gelişimi için yabancı dil bilgisi kaçınılmazdır. Hemen hemen her iş yerinin eleman adaylarında aradığı en önemli özellik yabancı dil bilgisi ve özellikle İngilizce dil bilgisidir. İş için müracaat eden eleman adaylarının profillerinde aranan bir diğer özellik ise yurt dışı tecrübesidir.

Çoğu saygın iş yerleri için yurt dışında akademik eğitim almak, staj yapmak veya dil kurslarını ziyaret etmek işe alınmak için ön koşul oluşturmakta. Böylelikle yurtdışı tecrübesine sahip olan elemanların iş dünyasındaki rekabet gücü daha yüksek olacaktır. Yurtdışı eğitiminin ve dil bilgilerinin gittikçe küreselleşen dünyadaki bir diğer önemi sosyal alanda ortaya çıkmakta. Yabancı dil bilgileri sayesinde yeni ülkeler keşfedebilir ve uluslararası kültürlere daha yakın olablirsiniz.

Bu aynı zamanda kültürler arası yeti edinmenize ve iş dünyasında aranan elemanlardan olmanıza yol açacaktır. Eğer küreselleşmenin getirdiği avantajlardan yararlanarak kariyer yapmak veya uluslararası akademik eğitim almak istiyorsanız yabancı dil bilgilerinizi geliştirmeniz şart. Özellikle İngilizce konuşmadan iş dünyasında uluslararası iş ilişkilerine girmek imkânsızdır. Günümüzde İngilizce´nin dünyanın ortak dili olmasından dolayı önemi çok büyük. Yabancı dil bilgilerinizi ve becerilierinizi geliştirmenin en etkin yolu ise öğrendiğiniz dili resmi dil olarak konuşulduğu ülkelerde öğrenmektir.

Eğer yurtdışında İnglizce dil becerilerinizi geliştirmek istiyorsanız Malta en iyi seçeneklerden biri olacaktır. Malta resmi dili İngilizce olan güney Avrupa´da bulunan bir Akdeniz adasıdır. Malta eşsiz plajları, masmavi denizi ve kaliteli dil okullarıyla meşhurdur. Malta´da dil eğitimi görmek istiyorsanız ilk olarak İngilizce dil eğitim hedeflerinizi ve ihtiyaçlarınızı belirleyerek kurs ve konaklama aramanız gerekmektedir.

Kursunuzu ve konaklamanızı seçip kayıtınızı yaptırdıktan sonra vize işlemlerini başlatmalısınız. Tüm bu süreç içinde yurt dışı eğitim danışmanlıklarından yardım alabilirsiniz. Bu eğitim danışmanlıkları hakkında daha geniş bilgileri Üniverstenizden veya internetten elde edebilirsiniz. Aşağıda Malta´da dil kursu sunan bir kaç danışmanlık ve dil okulları sunulmuştur:

· European Centre Malta dil okulları
· Sprachcaffe Malta dil okulu
· European School of English Malta dil okulu
· IELS Malta Dil okulu

Daha geniş bilgiler için bu kurumların websitelerini ziyaret edebilirsinz. Malta ve Malta´daki dil okulları ve vize işlemleri hakkında daha geniş bilgi için bu websitelerini ziyaret edebilirsiniz:

·
http://www.dilokulumalta.com
· http://www.maltadilokullari.com/

1 yorum:

yurtdışı eğitim dedi ki...

Malta bence yaz aylarında gidilip görülmesi gerekilen bir ülke. Dil eğitim almak isteyen öğrenciler de hem böylece yaz aylarında bir taraftan dil öğrenirlerken bir taraftan da tatil yapabilirler.
Detaylı bilgi almak isteyenler için ben de bir site önerebilirim:
http://www.pasifikyurtdisiegitim.com/

Haberler