1 Mayıs 2008 Perşembe

Didimde Yabancı Dil Kursları

Didimde yabancı dil kursları

Küreselleşen dünyamızda artan teknolojik gelişmeler sayesinde uluslararası ticari ve siyasi ilişkiler, yurtdışı eğitim ve kariyer geliştirme imkânları kolaylaşmıştır. Dünya ülkelerinin iş ve sosyal alanda birbirlerine gittikçe yakınlaşmasıyla iletişimi sağlayan bir ortak dile ihtiyaç vardır.

En yaygın olan dünya ortak dili İngilizce´dir. İngilizce´nin yanısıra Almanca´nın, İspanyolca´nın, Fransızca, Japonca ve Çince´nin de önemleri artmakta. Bu dillerin önemi konuşuldukları ülkelerin ekonomik güçlerinde ve konuşuldukları ülke sayılarında gizlidir. Eğer küreselleşmesi hızla artan bir dünyada söz sahibi olmak, uluslararası ticari ilişkilere girmek, yabancı yatırımcıların ilgisini çekmek, yurtdışında akademik eğitim almak veya yurtiçinde ve yurtdışında saygın firmalarda kariyer geliştirmek istiyorsanız en azından bir yabancı dili iyi derecede konuşabilmeniz gerekiyor.

Yurtiçinde yabancı dil bilgilerinin önemi özellikle turizm sektöründe büyüktür. Bu Türkiye´nin çok sayıda turist tarafından ziyaret edilmesinden kaynaklanmaktadır. Didim her yıl ege kıyısındaki plajlarıyla, doğa zenginlikleri ve değişik medeniyetlere ait kalıntılarıyla binlerce turistin ilgisini çeken tatil belderimizden biri. Didim´in bir diğer özelliği ise bu ilçemize yerleşen yabancı insan sayısının gün geçtikce artamasında gizlidir. Böylelikle turizm sektörü Didim ekonomisine büyük katkı sağlamaktadır. Turizm sektörünün vazgeçilmez koşulu ise yabancı dil bilgileridir.

Didim´de yaşayanlar, turizm sektöründeki hareketlilikten istifade etmek isteyenler ve bu sektörde istihdam alanları arayanlar en az bir yabancı dil konuşabilmelidir. Okullarda görülen yabancı dil eğitimi ise çogu zaman bu dilleri iyi bir seviyede konuşabilmemiz için yeterli değildir. Bu eksikliği kapatabilmek için yabancı dil kurslarında eğitim görebilirsiniz. Yabancı dil kursları rahat ortamlarda ve teknolojik cihazlarla donanmış sınıflarda yabancı dil öğretim hizmeti sunmakta.

Bu kurslarda istediğiniz yabancı dilleri en etkin yoldan sürekli pratik yaparak ve kendi öğrenim hedeflerinizi, ihtiyaçlarınızı ve temponuzu belirliyerek öğrenebilirsiniz. Didim´de ve ili Aydın´da eğitim hizmeti sunan yabancı dil kursları şunlardır:

· Didim Ticaret Merkezi/ Best turkish homes
· Didim Halk Eğitim Merkezi
· Uzman Eğitim Merkezİ
· Dericioğlu dil kursu
· Şekerzade İngilizce kursu
· Özel Aydın Boğaziçi Yabancı Dil Kursu

Yabancı dil kursları hakkında daha geniş bilgiler internetten veya bu kurslarla telefon irtibatına geçerek temin edebilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Haberler