1 Mayıs 2008 Perşembe

Adanada Yabancı Dil Kursları

Adana´da yabancı dil kursları

Bugün hızla gelişen ve değişen dünyamızda diğer uluslarla iletişim sağlamak zorundayız. Başka bir deyişle, diğer ülkelerle her alanda bilgi alışverişi yapabilmek, ekonomik ilişkilerimizi yürütebilmek ve kendi düşüncelerimizi ifade edebilmek için anadilimizden başka en az bir yabancı dili bilmek zorundayız.

Yabancı dil bilgilerimiz bize sadece dünyada söz sahibi olmakta değil, uluslararası kariyer gelişimimizde, ve yurtdışında akademik eğitim görebilmemizde yardımcı olacaktır. Küresel iletişimin ortak dili ise İngilizce'dir. İngilizce´yle birlikte dünyanın en çok konuştuğu ortak diller Almanca, Fransızca ve İspanyolca´dır. Türkiye´de küreselleşen dünyanın önemli bir parçası olmuştur.

Türkiye tatil beldeleriyle ve aynı zamanda büyüyen ekonomisiyle birlikte yabancı kökenli firmaların ve yatırımcıların gün geçtikce daha fazla ilgisini çekmekte. Özellikle Adana´da yaşayan, çalışan ve kariyerlerini geliştirmek isteyen vatandaşlarımızın yabancı dil konuşabilmeleri büyük önem taşımakta. Adana´nın Türkiye´nin en çok gelişmiş sanayilerinden birine sahip olmasıyla birlikte bu ilimiz gıda, tarım, çimento sektörlerinde istihdam alanları yaratmakta.

Bu sektörlerdeki uluslararası ticari ilişkiler içinde bulunan firmalarda çalışmak ve kariyer yapmak isteyenlerin iyi derecede İngilizce veya yukarda belirtilen diğer dillerden birini konuşmaları gerekmektedir. Yabancı dil bilgileri edinmek veya mevcut dil bilgi ve becerilerinizi geliştirmek istiyorsanız yabancı dil kurslarını ziyaret edebilirsiniz. Bu kurslarda en etkin yoldan kendi öğrenim ihtiyaçlarınızı ve hedeflerinizi belirliyerek istediğiniz dilleri öğrenebilirsiniz. Adana´da eğitim görebileceğiniz kurslardan bir kaçı şunlardır:

· Uzman Dil Eğitim Merkezi: İngilizce
· English Home Avrupa Dil Kursları: İngilizce
· İlke Dil Eğitim Merkezleri: İngilizce, Alamanca
· Delta School of Language: İngilizce, Rusça, Almanca, Fransızca, İspanyolca, İtalyanca
· Feyza Eğitim Merkezi: İngilizce
· Platon bilisim akademi bilgisayar yabanci dil kursu: İngilizce
·
Altineller bilgisayar ingilizce kursu
· undefined
· EKOL İngilizce - Bilgisayar kursu
· MEGADİL Bilgisayar ve İngilizce kursu
· Çukurova Pratik İngilizce Kursu
· Aktüel Dil Eğitim Merkezi: İngilizce

Yabancı dil kursları hakkında internetten veya bu kurslarla telefon irtibatına girerek daha geniş bilgi edinebilirsiniz.

2 yorum:

Unknown dedi ki...

BEN DELTAYA GİTTİM.ÇOK FAYDALI OLDU.TAVSİYE EDEBİLİRİM

clubbeer dedi ki...

bend English Point e gittim çok memnun kaldım... Adamlar işi çözmüşler

Haberler