1 Mayıs 2008 Perşembe

Bursada Dil Kursları

Bursada dil kursları

Küreselleşen dünyada ekonomik bariyerlerin kalması, uluslararası sınırların azalması ve dünya kültürlerinin yakınlaşmasıyla birlikte dünya insanının iletişimi sağlayabilmesi için bir ortak dile ihtiyacı vardır. Bu nedenle yabancı dil bilgileri ve özellikle dünyanın ortak dili olması sebebiyle İngilizce dil bilgisi vazgeçilmezdir.

İngilizce´den sonra büyük önem taşıyan diğer yabancı diller İspanyolca, Almanca, Fransızca, Çince ve Japonca´dır. Özellikle küreselleşmenin getirdiği avantajlardan, ve uluslararası istihdam imkânlarından yararlanabilmek için yabancı dil bilmek ön koşul oluşturmakta. Günümüzde söz sahibi olabilmek, uluslararası iş ilişkilerine girebilmek, yabancı kökenli ve yerli saygın firmalarda iş bulabilmek ve dünya kültürünü, edebiyatını daha yakından tanıyabilmek için yabancı dil konuşabilmeniz gerekmektedir.

Küreselleşmeyle birlikte uluslararası iş dünyasında artan rekabette güçlü bir konuma sahip olabilmek için yurtdışında eğitim almak , yurtdışı deneyimine sahip olmak kişiye oldukça önemli avantajlar sağlamaktadır. Uluslararası kariyer gelişimi ve yurtdışı akademik eğitim için ise yabancı dil bilgileri edinmek şarttır. Yabancı dili hem pratik hem de teorik açıdan en iyi şekilde öğrenmenin yolu yurtdışındaki yabancı dil okullarını ziyaret etmenin yanısıra Türkiye´de ki yabancı dil kurslarını ziyaret etmektir.

Yabancı dil kursları en rahat ve teknolojik gelişmiş ortamlarda dil öğretim hizmeti sunmakta. Bu rahat ortamlarda sürekli pratik yaparak en etkin ve kolay şekilde yabancı dil öğrenebilir veya mevcut dil bilgilerinizi geliştirebilirsiniz. Yabancı dil bilgilerinin önemiyle birlikte Bursa´da da yabancı dil öğretim hizmeti sunan kursların sayısı artmaktadır. Bursa´da ziyaret edebileceğiniz bir kaç dil kursu örneği:

· B.B.C Eğitim ve Öğretim: Ingilizce
· Çağdil: İngilizce
· Dilmer: İngilizce
· EKSEN Languaga & Computer School: İngilizce, Almanca, Fransızca, İtalyanca
· Smartlingua: İngilizce, İtalyanca, Fransızca
· English First: İngilizce
· Goethe-Institut: Almanca
· Aktif Eğitim Merkezi: İngilizce, İtalyanca, Almanca, Rusça, Fransızca
· Karaçay Language Center: İngilizce, Almanca, Fransızca, Japonca
· UKLA Academy Language Schools: İngilizce, Almanca

Daha geniş bilgi edinmek için dil kurslarıyla telefon irtibatına geçebilir veya internetteki websitelerini ziyaret edelibirsiniz.

1 yorum:

bursadaingilizcekursu dedi ki...

ana-dil eğitim merkezi 10 yıldan beri fomara da faaliyet göstermektedir.bizide eklersiniz

Haberler