1 Mayıs 2008 Perşembe

Amerikada Dil Kursları

Amerika´da dil kursları

Günümüzde küreselleşme internet, bilgisayar ve iletişim teknolojilerinin ilerlemesi ile hızla artmaktadır. Bununla birlikte uluslararası ticari ve ferdi ilişkiler kolaylaşmış ve kültürler arası diyalog derinleşmiştir. Bu nedenle dünya artık bir ortak dil konuşmaktadır. Bu ortak dil Ingilizce´dir.

İngilizce kelimeler ve kavramlar sosyal yaşantımızda alış veriş yaparken, televizyon izlerken, müzik dinlerken ve iş hayatımızda çalışırken sıkca karşımıza çıkmakta. Dünya´da ve Türkiye´de de ana dile ek yabancı dil bilen insan sayısı artmakta. Bununla birlikte istihdam ortamında işgüçleri arasında rekabet hızla çoğalmakta. Uluslararası iş ilişkilerine girmek istiyor veya yurtdışında kariyer yapmayı, akademik eğitim almayı düşünüyorsanız İngilizce´yi çok iyi derecede konuşabilmeniz gerekmektedir.

Yurtdışında staj yapmak veya dil okullarından sertifika almak gelecekteki kariyer gelişiminiz için çok büyük katkı sağlayacaktır. Özellikle Kuzey Amerika´da İngilizce öğrenmek ve sertifika almak, aranan işgüçleri arasında olmanıza yol açacaktır. Amerika Birleşik Devletleri´nde veya Kanada´da teknolojik rahat ortamlarda İngilizce´yi ana dili olarak konuşan öğretim görevlilerinden en etkin şekilde öğrenebilir ve kültürler arası yetilerinizi geliştirebilirsiniz.

Aynı zamanda sürekli İngilizce konuşarak pratik yapabilir, Amerika´yı ve Amerikan kültürünün özelliklerini ve farklılıklarını daha yakından tanıyabilirsiniz. Amerika´da dil okullarında eğtim görmek için yapmanız gerekenler öğrenim ihtiyaçlarınıza ve hedeflerinize, konaklama isteklerinize ve bütçenize uygun kurslar seçmektir. Kurs seçip kayıtlarınızı yaptırdıktan sonra vize başvurularınızı tamamlamanız gerekiyor.

Kurs seçiminde ve vize başvurunuzda yabancı dil eğitim danışmanlıklarından yardım alabilirsiniz. Kurslar isteklerinize göre seviyelerinde, sürelerinde ve kurs sonu sınavlarında değişmektedir. Amerika Birleşik Devletlerinde bulunan dil okullarından bir kaç örnek:

· AOI College of Languages
· Aspect
· Bell School
· LSI Language Studies International

Kanada´da bulunan saygın dil okullarından bir kaç örnek şunlardır:

· Canadian College of Language
· Global Village
· VISA Language Ottawa
Daha geniş bilgi için bu okulların websitelerini ziyaret edebilirsiniz. Aynı zamanda Üniversitenizden ve internetten bilgi edinebilirsiniz. Yabancı dil eğitim danışmanlıklarından yararlanmak istiyorsanız http://www.dunyaedu.com veya http://www.globalvizyon.com/ sitelerini ziyaret edebilirsiniz.

1 yorum:

Bünyamin ABAY dedi ki...

http://www.workandtravel.kocaeliegitim.com
http://www.kocaeliegitim.com

Haberler